Mô tả công việc
  • Generate multiple call telephone console and route calls to the appropriate person or location.
  • Provide general information on services offered by the hospital
  • Direct guests, patients, relatives and vendors to the appropriate department/ staff
  • Receive complaints and feedback from customers.
  • Process payments from patients for co-pays and uninsured visits
  • Other assigned duties shall be discussed on the interview
Yêu cầu công việc
  • Bachelor’s Degree in English/Hotel management/tourism or related.
  • Conversant in English both oral and written.
  • Preferably with 1 – 2 years of experiences
  • Good interpersonal and communication skills
  • Be able to work under high pressure
Phúc lợi công việc
  • Bảo hiểm theo quy định
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Chế độ nghỉ phép
Cách thức ứng tuyển

Ứng viên nộp hồ sơ trực tuyến bằng cách bấm nút Nộp đơn dưới đây

Nộp đơn 394 / 0
Logo Công ty TNHH Columbia Asia (Việt Nam) Công ty TNHH Columbia Asia (Việt Nam)
Tầng 05, Tòa nhà Saigon Prime, Số 107-109-111, Đường Nguyễn - Phường 06 - Quận 3 - TP Hồ Chí Minh
Quy mô: hơn 200 nhân viên

Ngày đăng tuyển
21/12/2019

Nơi làm việc
Tp Hồ Chí Minh

Cấp bậc
Nhân viên/ Có kinh nghiệm

Ngành nghề
Chăm sóc khách hàngKhác

Kỹ năng
Tiếng Anh

Ngôn ngữ trình bày hồ sơ
Bất kỳ

Trình độ học vấn
Đại học

Kinh nghiệm làm việc
1 năm

Ứng viên
Nam nữ, từ 22 tới 32 tuổi
Customer Care Executive
Công ty TNHH Columbia Asia (Việt Nam)
Nộp đơn